Aj keď je už dávno po Vianociach, mnohí stále riešime reklamácie, výmenu alebo vrátenie nevyhovujúcich vianočných darčekov. Na čo máme nárok a čo by sme mali vedieť- v dnešných Spotrebiteľoch zisťuje Marcela Jedináková.
1. časť Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Je všeobecne známe, že záručná lehota pre reklamáciu tovaru je 24 mesiacov. Často sa však pri nakupovaní stretávame aj s inými lehotami. Aké iné pravidlá záruky môžeme ako zákazníci akceptovať- na to sa Marcela Jedináková opýtala Jozefa Dvorského so Slovenskej asociácie pre elektronický obchod.
2. časť Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Náš zákazník, náš pán – malo by platiť nie len pri nákupe, ale aj pri reklamácii poškodeného tovaru. Vtedy je fajn, ak vieme, na čo máme nárok.