Prečo je dobré, aby v základnej škole fungoval podporný tím?

Prečo je dobré, aby v základnej škole fungoval podporný tím?

V Základnej škole na Podzámskej ulici v Hlohovci zriadili v septembri minulého roku školský podporný tím. V desaťčlennej zostave nájdete špeciálnu pedagogičku, pedagogickú asistentku, ale aj viacero učiteliek a jedného učiteľa. Každý má v tíme svoju úlohu. Ich spoločnou snahou je pomáhať všetkým žiakom, vrátane tých, ktorí majú nejaké znevýhodnenie. Ako Michalovi Hercegovi povedala riaditeľka školy Alžbeta Škoríková, členkami tímu sú aj dve učiteľky, ktoré sa vzdelávajú v oblasti výchovy charakteru. Počúvajme, čo to znamená.

Prečo je dobré, aby v základnej škole fungoval podporný tím? I. Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

V Dotykoch nás dnes zaujíma fungovanie školského podporného tímu v Základnej škole na Podzámskej ulici v Hlohovci. Ako Michalovi Hercegovi pred chvíľou povedala riaditeľka školy Alžbeta Škoríková, v triedach majú napríklad deti s Aspergerovým syndrómom, narušenou komunikačnou schopnosťou, či s poruchami učenia.

Prečo je dobré, aby v základnej škole fungoval podporný tím? II. Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.


Autor: Michal Herceg

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame