Časy, ktoré žijeme zmenili naše nákupné zvyklosti. Čoraz viac ľudí využíva internetový nákup. Naša poslucháčka nedávno prevzala zásielku, ktorá však neobsahovala to, čo si objednala. Čo robiť v takomto prípade, zisťovala Viera Horáková...
Fórum: Predaj na diaľku Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači. Viacerí poslucháči sa na nás obracajú s otázkou, čo robiť v prípade, ak vám objednaný tovar vôbec nedoručia, hoci ste zaň už zaplatili.
Odborníci radia, aby ste si preverili, od koho tovar objednávate a je lepšie za tovar platiť až po doručení. Sledujte varovania Slovenskej obchodnej inšpekcie a dávajte si pozor na nákup v tzv. spotrebiteľských e-shopoch, ktoré predávajú tovar z tretích krajín, najčastejšie z Číny. Sú to sprostredkovatelia, nie predávajúci.