Našli ste pod stromčekom vianočný darček, ktorý mal nejakú chybu, alebo sa vám jednoducho nepáčil?
Keď sa obávate, že momentálna situácia vám neumožňuje tovar reklamovať, vrátiť, alebo vymeniť, nemusíte sa strachovať. Zákon vás chráni bez ohľadu na momentálnu situáciu. Aj keď cesta k úspechu bude možno tŕnistejšia, nedajte sa odradiť. Hovorí Viera Horáková, ktorá zosumarizovala všetky dôležité skutočnosti.
Fórum: Ako riešiť reklamácie, keď sú obchody zatvorené Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
A napokon ešte jedna rada, reklamáciu Vám nemôžu odoprieť, aj keď si predávajúci myslí, že je neoprávnená. Musíte dostať reklamačný protokol s dátumom. V prípade zamietnutia reklamácia sa môžete obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu, prípadne súd. Zamietnutie však musí byť písomné.