Letná sezóna je už síce za nami, ale do rubriky Fórum sme vybrali skúsenosť poslucháča Michala, pretože situácia, ktorú opisuje sa môže prihodiť počas celého roka.
Vo svojom maily píše:
„Ako osemčlenná skupina sme na dovolenke prišli o 20:10 do reštaurácie na neskorú večeru. Personál nám však oznámil, že kuchyňa sa o pol deviatej zatvára, takže nám už nemôžu spraviť jedlá na objednávku a ponúkli nám len polievku a jedlo, ktoré mali hotové. Zatváracie hodiny však mali až o deviatej. Darmo sa potom podniky sťažujú, že im nejde obchod, keď nevedia vyjsť návštevníkom v ústrety...“
Toľko mail a my sme spolu s Tatianou Šuškovou hľadali odpoveď, kto je v práve – zamestnanci podniku alebo jeho návštevníci. Vysvetľuje najskôr Ing. Soňa Ďurčová z bratislavskej pobočky Spoločnosti pre ochranu spotrebiteľov.
Neskorá večera Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.