Sú spotrebitelia, ktorí sa svojich práv domáhajú, pretože ich poznajú a potom sú takí, ktorí potrebujú pomoc. So svojim problémom sa obrátia na Slovenskú obchodnú inšpekciu, Štátnu veterinárnu a potravinovú správu. Ale ako sa dozvedela Viera Horáková od vedúcej odboru ochrany spotrebiteľa SOI Jany Vilímovej, záujmy spotrebiteľov chránia a presadzujú aj Spotrebiteľské združenia.
Fórum: Ako fungujú spotrebiteľské združenia
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Ako sme počuli, spotrebiteľské združenia vám môžu pomôcť vyriešiť váš problém, sú nápomocní pri vybavovaní reklamácie, prípadne sa môžu podieľať na presadzovaní vašich práv na súde. Ku kvalifikovanej pomoci môžu prispieť aj poradenské centrá, ktoré prevádzkujú niektoré spotrebiteľské združenia.
Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti,
neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s
odkazovačom - 02 32 50 62 62,
kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj
mailom na forum.regina@rtvs.sk.