Fórum: Reklamácia bez dokladu

Fórum: Reklamácia bez dokladu

Naša poslucháčka Mária zo Senice sa na nás obrátila s nasledujúcou otázkou. Pred rokom si kúpila kávovar, ktorý sa jej nedávno pokazil. Napriek tomu, že reklamačný poriadok ovláda a vie, že tovar môže reklamovať do dvoch rokov, problém je v tom, že doklad o kúpe je nečitateľný, pretože časom vybledol. Čo sa dá robiť v takomto prípade? Opýtala sa Viera Horáková Generálnej riaditeľky Slovenskej obchodnej inšpekcie Nadeždy Machútovej.

Fórum: Reklamácia bez dokladu Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

Urobte si napr. akýsi elektronický archív dokladov o kúpe, samozrejme v prípade tých cennejších predmetov, ako je elektronika.

Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.

 

Autorka: Viera Horáková; Ilustr. foto: Pixabay

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame