Dnes sa budeme venovať otázkam súvisiacim s podávaním reklamácie na pošte. Pošta totiž zjednodušuje možnosti komunikácie a v čase koronakrízy odporúča, aby klienti volili radšej online prístup, a to čo najviac ako je to možné. O tejto téme nám teraz Martin Jurčo povie viac.
Fórum: Reklamácie na pošte Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Takže reklamácia poštovej zásielky sa dá podať celkom jednoducho, aj v čase epidémie prostredníctvom internetu.
Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.