Je tu obdobie zliav a k tomu sa viaže aj otázka našej poslucháčky. Kúpila si zľavnený pulóver. K dokladu o kúpe jej predavačka pribalila aj informáciu, že zľavnený tovar nemôže vrátiť, ani reklamovať. Je to naozaj tak? Opýtala sa Viera Horáková vedúcej odboru ochrany spotrebiteľa Slovenskej obchodnej inšpekcie Jany Vilímovej.
Fórum: Reklamácia tovarov v zľave Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Takže si pamätajte, na zľavnený tovar záruka platí, ale iba na ten bez poškodenia, resp. sa nevzťahuje na vadu, vďaka ktorej išla cena dole.
Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.