My sme posledné dni riešili i ďalší poslucháčsky podnet. Poslucháčka si v butiku kúpila sveter, ktorý bol v zľave a hneď ako vyšla z predajne si všimla, že je svetrík deravý. Ihneď sa vrátila späť do predajne, ale predavačka jej nevrátila peniaze. Mala si vraj všimnúť, že je sveter poškodený, vraj preto bol aj v zľave. O tom však poslucháčka nenašla v obchode žiadnu informáciu. Napísala nám teda a tak sa Beáta Repíková vybrala za hovorkyňou Slovenskej obchodnej inšpekcie Danušou Krkošovou s otázkou, či musí byť poškodený tovar na pultoch označený, alebo stačí, že je v zľave.
Fórum: Poškodený tovar a reklamácia Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Je to teda jasné, poškodený tovar musí byť označený a oddelený od výrobkov bez chyby.
Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti,
neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s
odkazovačom - 02 32 50 62 62,
kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj
mailom na forum.regina@rtvs.sk.