Fórum: Poškodený tovar a reklamácia

Fórum: Poškodený tovar a reklamácia

My sme posledné dni riešili i ďalší poslucháčsky podnet. Poslucháčka si  v butiku kúpila sveter, ktorý bol v zľave a hneď ako vyšla  z predajne si všimla, že je svetrík deravý. Ihneď sa vrátila späť do predajne, ale predavačka jej nevrátila  peniaze. Mala si vraj všimnúť, že je sveter poškodený, vraj preto bol aj v zľave. O tom však poslucháčka nenašla v obchode žiadnu informáciu. Napísala nám teda a tak sa Beáta Repíková vybrala za hovorkyňou Slovenskej obchodnej inšpekcie Danušou Krkošovou s otázkou, či  musí byť poškodený tovar na pultoch označený, alebo stačí, že je v zľave.

Fórum: Poškodený tovar a reklamácia Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

   

Je to teda jasné, poškodený tovar musí byť označený a oddelený od výrobkov bez chyby. 

Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.
 

Autorka: Beáta Repíková; Ilustr. foto: Pixabay

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame