Do redakcie nám napísala poslucháčka Mária. Obľubuje chlebík, ktorý získal názov aj vďaka svojej dĺžke. Nakoľko žije sama, nemá význam, aby ho kupovala celý, pretože ho neskonzumuje a nemá vo zvyku chlieb mraziť. V nemenovanom obchodnom reťazci chcela kúpiť polovicu, ale tú jej odmietli predať. Pýta sa nás, prečo sa obchod nesnaží ísť v ústrety zákazníkom, keď v tomto prípade stačí len nôž a kód tovaru v pokladni. Viera Horáková oslovila Kvetoslavu Kirchnerovú, hovorkyňu jedného z obchodných reťazcov.
Fórum: Podnet zákazníčky obchodného reťazca sme vyriešili Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Takže, ďalší z prípadov, keď zrejme pomohla k dobrému riešeniu aj naša iniciatíva.
Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.