Fórum: Podnet zákazníčky obchodného reťazca sme vyriešili

Fórum: Podnet zákazníčky obchodného reťazca sme vyriešili

Do redakcie nám napísala poslucháčka Mária. Obľubuje chlebík, ktorý získal názov aj vďaka svojej dĺžke. Nakoľko žije sama, nemá význam, aby ho kupovala celý, pretože ho neskonzumuje a nemá vo zvyku chlieb mraziť.  V nemenovanom obchodnom reťazci chcela kúpiť polovicu, ale tú jej odmietli predať. Pýta sa nás, prečo sa obchod nesnaží ísť v ústrety zákazníkom, keď v tomto prípade stačí len nôž a kód tovaru v pokladni. Viera Horáková oslovila Kvetoslavu Kirchnerovú, hovorkyňu jedného z obchodných reťazcov.  

Fórum: Podnet zákazníčky obchodného reťazca sme vyriešili Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

Takže, ďalší z prípadov, keď zrejme pomohla k dobrému riešeniu aj naša iniciatíva.

Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.

Autorka: Viera Horáková; Ilustr. foto: Pixabay

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame