Fórum: Opravy a reklamácie

Fórum: Opravy a reklamácie

Poslucháčka Mária z Piešťan sa nám zdôverila s nepríjemnou skúsenosťou. Kúpila si vysávač, ktorý po krátkom čase prestal fungovať. S dokladom o kúpe ho reklamovala a teraz musí čakať 30 dní,  či jej reklamáciu uznajú a vysávač opravia. S trochou irónie sa pýta, či by mala mať doma dva vysávače,  či dve práčky, pretože na vybavenie reklamácie je zákonná lehota 30 dní. S touto otázkou  Viera Horáková  oslovila  Michala Šragu z bratislavskej predajne elektro.  

Fórum: Opravy a reklamácie Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

Čím skôr si však všimnete chybu, tým jednoduchšie prebieha reklamácia. S dlhším časovým odstupom budete zrejme potrebovať služby zákazníckeho servisu.

Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.

Autorka: Viera Horáková; Ilustr. foto: Pixabay

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame