Dnes sa venujeme podnetu poslucháčky, ktorá nám opísala skúsenosť z jednej z piešťanských reštaurácií. Hneď pri objednaní jej čašník vysvetlil, že najskôr sa u nich platí a tak vopred za objednávku zaplatila. To, čo jej potom predložili, ju nemilo prekvapilo. Na tanieri boli namiesto mäsa iba „ mastné odrezky“ z bravčového mäsa. Žiadala, aby jej vrátili peniaze, no personál ju vysmial. Vraj sa môže sťažovať, kde len chce. Naša poslucháčka vie, že do tejto reštaurácie už nevkročí, ale pýta sa, či sa môže ešte dožadovať vrátenia hotovosti. Beáta Repíková najskôr zisťuje, či je vôbec možné, aby čašník hneď po objednávke účtoval. Reaguje expertka na ochranu spotrebiteľa zo Slovenskej obchodnej inšpekcie Jana Dlhopolčeková.
Fórum: Pochybné zvyky v jednej reštaurácii Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Tak ešte raz zopakujeme jednu z rád Jany Dlhopolčekovej – neprijatie reklamácie prešetruje Slovenská obchodná inšpekcia.
Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti,
neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s
odkazovačom - 02 32 50 62 62,
kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj
mailom na forum.regina@rtvs.sk