Poslucháčky z Pezinka nám poslali takýto e-mail: „Dobrý deň, chceli by sme Vás poprosiť o informáciu, na základe čoho spoločnosť Slovak Lines určuje výšku cien cestovných lístkov. Cestujeme denne do práce z Pezinka do Modry a späť. Cesta trvá 13 - 14 minút. Cena 15 minútového lístka, za ktorý bežne platíme, je 0,63€. 17. januára sme cestovali autobusom s odchodom z Pezinka o 7.24 hod. Vodič nám vydal 30 minútový lístok v hodnote 0.81 €. Na našu otázku, prečo sme dostali 30 minútový lístok, a nie 15 minútový ako je uvedené aj v cestovnom poriadku, nám vodič odpovedal, že výška cestovného je nahratá v strojčeku na vydávanie lístkov a on to nemôže ovplyvniť. Pripomíname, že ide o zrýchlený spoj a cesta z Pezinka do Modry trvala 11 minút."
Tento problém zaujal aj Miroslava Würfla. Preto oslovil hovorkyňu spoločnosti Slovak Lines - Evu Vozárovú.
Fórum: Problémy s cestovným Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Poslucháčkam odporúčame, aby si zakúpili dlhodobý predplatný lístok Integrovaného dopravného systému. Cestovanie ich potom vyjde lacnejšie.
Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.