Poslucháčka Daniela z Bratislavy sa na nás obrátila s nasledujúcou otázkou. Kúpila si topánky, ktoré sa ukázali ako chybné. Reklamáciu jej uznali, ale peniaze jej nevrátili. Je to povinnosť, alebo dobrá vôľa, aby vám za reklamovaný výrobok vrátili peniaze a nenútili vás kúpiť si niečo iné? Opýtala sa Viera Horáková generálnej riaditeľky slovenskej obchodnej inšpekcie Nadeždy Machútovej.
Fórum: Reklamácie a práva zákazníka Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Vrátenie peňazí i nový produkt, na obe má každý zákazník pri reklamácii právo.
Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.