Možno aj vy patríte medzi ľudí, ktorí niekedy nakupujú v zahraničí, prípadne využívajú na nákupy internet. Nie vždy sa však nákup podarí podľa vašich predstáv a vtedy je dobré vedieť, na koho sa máte obrátiť, prípadne kto vám môže pomôcť. Jednou z možností je Európske spotrebiteľské centrum. Čo je jeho úlohou, opýtala sa Viera Horáková riaditeľky Kataríny Zalaiovej.
Pondelok Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači. Nákup prostredníctvom internetu má svoje výhody aj nevýhody. Plusom je, že nakupujete v teple domova, ale na druhej strane si tovar nemôžete vyskúšať. Aj preto, ako sa dozvedela Viera Horáková od riaditeľky Európskeho spotrebiteľského centra Kataríny Zalaiovej, treba dodržiavať určité pravidlá. No a koľko ľudí sa v priemere za rok na spomínané centrum obráti?
Utorok Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači. Vedeli ste že Európske spotrebiteľské centrum na Slovensku bezplatne odpovedá na otázky, ktoré sa týkajú vašich práv pri nakupovaní doma i v zahraničí? Možno vás zaujíma, čo v prípade, keď ste sa rozhodli odstúpiť od zmluvy.
Streda Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači. Aké sú kompetencie Slovenskej obchodnej inšpekcie a kedy sa na ňu môžete obrátiť, asi viete. Ale kedy vyhľadať pomoc Európskeho spotrebiteľského centra?
Štvrtok Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači. Na čo by ste si mali dávať pozor, keď kupujete prostredníctvom internetu lieky, výživové doplnky, prípadne zdravotnícke pomôcky?
Piatok
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.