Po rokoch diskusií o možnostiach výstavby tunela Karpaty medzi bratislavskými mestskými časťami Rača a Záhorská Bystrica, Ministerstvo životného prostredia vydalo súhlasné stanovisko a dalo stavbe zelenú. Tunel Karpaty by mal odkloniť tranzitnú dopravu idúcu cez Bratislavu a vyriešiť problém nedostatočnej kapacity cestnej siete hlavného mesta. Nová cestná komunikácia by mala prechádzať z rovinatého územia Podunajskej nížiny na juhu, tunelom popod Malé Karpaty do Záhorskej nížiny ku križovatke Záhorská Bystrica. Situáciu Marcele Jedinákovej objasnil Michal Feik z Bratislavského samosprávneho kraja.
Zo života krajských miest - I. časť Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači. O výstavbe a účeloch tunela Karpaty popod samotný horský masív sa diskutuje už niekoľko rokov. Jeho výstavba by mala trvať šesť rokov a čo sa týka investícií, mal by to byť najdrahší tunel v histórii Slovenska. Ako pomôže tunel zlepšiť a vyriešiť problém nedostatočnej kapacity cestnej siete hlavného mesta, sa Marcela Jedináková opýtala Michala Feika z Bratislavského samosprávneho kraja.
Zo života krajských miest - II. časť
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Prioritou hlavného mesta Bratislavy v oblasti verejnej dopravy v súčasnosti je rekonštrukcia hlavnej železničnej stanice a obnova koľajových prepojení.