Ak sa človek z úst lekárov dozvie nejakú závažnú diagnózu roztvorí sa pred ním množstvo otázok. Okrem tých, ktoré súvisia s liečbou a prognózou ochorenia, vstupujú do hry aj celkom pragmatické otázky: Na čo mám ako pacient nárok? V čom mi môže pomôcť „sociálka“ a čo musím zvládnuť takpovediac svojpomocne? Lekár pacientovi síce môže vysvetliť postup terapie, ale zriedkakedy ovláda celú škálu sociálnej pomoci. Je preto dobre, že istá farmaceutická spoločnosť prišla so zaujímavým projektom pomoci. Viac sa o ňom od manažérky spoločnosti Beáty Melichovej a od právničky JUDr. Kataríny Fedorovej dozvedela Janka Bleyová.
Bezplatná poradňa pre onkologických pacientov Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Už len dodáme, že menej on-line zdatní pacienti majú k dispozícii korešpondenčné lístky s ofrankovanou obálkou. Sociálno-právny poradca na otázky odpovedá do piatich pracovných dní. Na internetovej stránke projektu si však záujemcovia nájdu aj formuláre žiadostí, či vzory odvolaní.