Bratislava má vďaka Manuálu reklamy, ktorý pripravil Metropolitný inštitút, pôsobiť civilizovanejšie. Aké sú však jeho zásady? Verejný priestor v hlavnom meste je totiž stále zaťažený reklamou. Tatiane Šuškovej to potvrdil riaditeľ sekcie verejných priestorov Metropolitného inštitútu Bratislava Roman Žitňanský.
Bratislavský manuál reklamy - I. časť
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
V tomto roku vznikol na pôde Metropolitného inštitútu Bratislava dokument Princípy a štandardy vonkajšej reklamy, ktorý reguluje používanie a umiestňovanie reklám vo verejnom priestore. Aké sú základné princípy tohto 44- stránkového dokumentu, k čomu zaväzuje podnikateľov, obchodníkov, majiteľov budov, ale aj úrady a samosprávy?
Viac Tatiana Šušková.
Bratislavský manuál reklamy - II. časť
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Téme reklamy vo verejnom priestore hlavného mesta sa venovala Tatiana Šušková.