Neuromarketingové laboratórium na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda

Neuromarketingové laboratórium na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda

Na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave funguje od minulého roka neuromarketingové laboratórium Method Lab. Vďaka nemu môžu odborníci skúmať napríklad mozgovú aktivitu, srdcovú frekvenciu či pohyb očí, a to pomocou špeciálneho počítača. Možno tiež zaznamenať zmyslové vnemy, ako sú chuť, čuch alebo hmat. Ľubica Bôtošová sa o neuromarketingu rozprávala s vedúcim laboratória Tamásom Darászom.

Neuromarketingové laboratórium na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

Dĺžka testovania jedného participanta závisí od zadaných úloh, no v tom istom čase môžu na fakulte skúmať len jedného človeka. Výsledky vyhodnocujú štatisticky. Laboratórium využívajú študenti i výskumníci, ale majú aj komerčnú spoluprácu.

Autor: Ľubica Bôtošová

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame