Dobrá rada – spotrebiteľské práva – 2. časť

Dobrá rada – spotrebiteľské práva – 2. časť

Každý z nás sa z času na čas stane spotrebiteľom, ale nie každý pozná svoje práva. A to je chyba.

Nedávno som reklamovala kávovar, ktorý, ako všetok elektronický tovar, má dvojročnú záruku. Predávajúci reklamáciu prijal, ale aké bolo moje prekvapenie, keď mi zo servisu zatelefonovali, že kávovar opravili a ja mám zaplatiť 20 eur. Tu je reakcia Ústrednej riaditeľky SOI Nadeždy Machútovej, s ktorou  sa zhovárala Viera Horáková.

Dobrá rada – spotrebiteľské práva – 2. časť Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

Zajtra budeme hovoriť o tom, ako reklamovať stavebné práce, ktoré sú veľkou bolesťou na našom trhu.

Viera Horáková

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame