Škola by mala rozvíjať emociálnu inteligenciu a sociálne zručnosti

Škola by mala rozvíjať emociálnu inteligenciu a sociálne zručnosti

Pred pár dňami, 24. januára bol Medzinárodný deň vzdelávania. Mnohí učitelia si uvedomujú, že nielen vedomosti sú dôležité, no mali by sa rozvíjať aj sociálne a emocionálne zručnosti detí. Pedagogickí lídri z celého Slovenska, ktorí sú zapojení do programu Komenského inštitútu vo svojich aktuálnych projektoch reflektujú práve tieto požiadavky. Vytvárajú pozitívne a podporné prostredie, ktoré prijíma rôznorodosť a inakosť a tiež posilňujú medzigeneračnú spoluprácu. Mária Babinská najskôr oslovila Zuzanu Labašovú, projektovú manažérku Komenského inštitútu.

Škola by mala rozvíjať emociálnu inteligenciu a sociálne zručnosti Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

Komenského inštitút realizuje mimovládna nezisková organizácia Živica. Projekty sú jedinečné, aktuálne v súčasnosti, niektoré sú zamerané na scitlivovanie žiakov, odbúravanie predsudkov a prijímanie inakosti. Ako sme počuli aj na hodinách literatúry sa dajú riešiť tieto témy.

Autorka: Mária Babinská

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame