Ako vyriešime technické nerovnosti v školách? Táto téma sa stala ešte aktuálnejšou počas pandémie. Viac ako jeden rok sa jej venujú riaditelia škôl a aj združenia, ktoré v školstve pôsobia a hovoria o pomoci vďaka zavedeniu digitálneho príspevku. Technika často na školy nie je distribuovaná adekvátne, nastávajú problémy so servisom či so sieťou. S autormi projektu a aj s ďalšími zainteresovanými k téme sa rozpráva Beáta Repíková a oslovila najskôr jedného z autorov myšlienky zavedenia digitálneho príspevku v školách - Petra Andreánskeho z Inštitútu duševnej práce.
Ako vyriešime technické nerovnosti v školách? I. Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači. Riaditelia škôl a aj združenia, ktoré v školstve pôsobia hovoria, že by im pomohlo zavedenie digitálneho príspevku, pričom by išlo o službu a nielen o nákup digitálnej techniky . Beáta Repíková oslovila jedného z autorov myšlienky zavedenia digitálneho príspevku v školách - riaditeľa Strednej priemyselnej školy strojníckej na Fajnorovom nábreží a prezidenta Asociácia stredných odborných škôl Slovenska Felixa Döményho s otázkou, ako sú aktuálne teraz vybavení počítačmi a pracovníkmi, ktorí robia servis?
Ako vyriešime technické nerovnosti v školách? II.
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Téme vyrovnanie technických nerovností v školách a digitalizácii vôbec sa budeme ešte venovať. Pripravujeme diskusiu aj s účasťou ministerstva školstva vedy a výskumu SR.