Nie je pivo ako pivo...
Každým stupňom, ktorým sa prehrieva vzduch, zaznamenávajú predajcovia zvýšený záujem o pivo. Postupne sa otvárajú letné terasy, kde je tento nápoj azda najvyhľadávanejším. V pive v porovnaní s vínom sú konzumenti menej vzdelaní. Aj preto sa zástupcovia pivovarníkov rozhodli vzdelávať. Na začiatku stál prieskum u takmer štyroch tisíc európskych konzumentov. Čo z tohto prieskumu vyšlo, povedali Martinovi Jurčovi technológ výroby hurbanovského pivovaru Dušan Bachár a pivný sládok Karol France. A čo bolo základom tohto prieskumu?
Aké má pivo chuťové odtiene? Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Hovoril sládok Karol France a technológ výroby hurbanovského pivovaru Dušan Bachár. A ešte jedna zaujímavosť v súvislosti s pivom. Ide o známe pivné bruchá, najmä u starších pánov. Odborníci hovoria, že tie nesúvisia s pitím piva. Pivo obsahuje mnoho prospešných látok a má málo kalórií. Tým, že pivo urýchľuje proces trávenia, sme skôr hladní, a tak neraz toho zjeme oveľa viac.