Stereotypy, ktoré stále fungujú

Stereotypy, ktoré stále fungujú

Aj keď ich osobne nepoznajú dovoľujú si kritizovať ich vzhľad, útočiť na ich inteligenciu, hodnotiť ich správanie. Prieskum jednej zo slovenských komerčných bánk ukázal, že negatívne komentáre voči ženám sú v online svete častým javom. Až 60 % respondentiek sa s nimi stretáva minimálne niekoľkokrát do mesiaca, 19 % dokonca každý deň. Výsledky prieskumu hovoria, že takéto prejavy sa pre mnohé ženy sa stávajú súčasťou každodennej online reality, ale nehovoria nič o tom, že si na to máme zvyknúť. Zmeniť to má kampaň Ženy patria do Kuchyne. Tatiana Šušková si najskôr pozrela video ku kampani.

Stereotypy, ktoré stále fungujú Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

Kampaň s provokatívnym názvom „Ženy patria do Kuchyne“ má vyvolať diskusiu o tom, čo sa na sociálnych sieťach deje, a upozorniť aj na mieru nenávisti a stereotypných názorov, ktorým ženy čelia.

Autorka: Tatiana Šušková

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame