Aj keď ich osobne nepoznajú dovoľujú si kritizovať ich vzhľad, útočiť na ich inteligenciu, hodnotiť ich správanie. Prieskum jednej zo slovenských komerčných bánk ukázal, že negatívne komentáre voči ženám sú v online svete častým javom. Až 60 % respondentiek sa s nimi stretáva minimálne niekoľkokrát do mesiaca, 19 % dokonca každý deň. Výsledky prieskumu hovoria, že takéto prejavy sa pre mnohé ženy sa stávajú súčasťou každodennej online reality, ale nehovoria nič o tom, že si na to máme zvyknúť. Zmeniť to má kampaň Ženy patria do Kuchyne. Tatiana Šušková si najskôr pozrela video ku kampani.
Stereotypy, ktoré stále fungujú
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Kampaň s provokatívnym názvom „Ženy patria do Kuchyne“ má vyvolať diskusiu o tom, čo sa na sociálnych sieťach deje, a upozorniť aj na mieru nenávisti a stereotypných názorov, ktorým ženy čelia.