Počuli ste už niekedy o multitaskingovej nekonečnej ceruzke alebo o zápisníku z drte z jablkových šupiek? Ekologickou transformáciou prechádzajú aj firemné darčekové predmety. Podľa najnovšej legislatívy totiž firmy musia znižovať ekologickú stopu aj v oblasti tzv. firemného merchu. Populárne sú napríklad poznámkové bloky s obálkou z kávových usadlín zo spoločnosti, ktorá ako prvá priniesla na slovenský trh katalóg ekologických produktov s presným vyčíslením uhlíkovej stopy jednotlivých reklamných predmetov. Marcela Jedináková zisťovala viac v rozhovore s majiteľkou spoločnosti Dianou Hauerland.
Reklamné predmety prechádzajú transformáciou
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Spoločnosti už nehľadajú len obyčajné reklamné predmety, ale produkty, ktoré odzrkadľujú hodnoty ich značky, sú ekologicky udržateľné, vydržia dlhšie a majú skutočnú pridanú hodnotu pre zákazníka.