Potrebujeme pri reklamácii tovaru bloček?

Potrebujeme pri reklamácii tovaru bloček?

Nadšenie z vianočných darčekov často pokazia kvalitatívne vady na darovaných veciach. Ak je tovar nekvalitný, poškodenie nenecháva na seba dlho čakať a ukazuje sa aj po prvých používaniach. Obchodníci o januárových reklamáciách vedia svoje, a obdarovaní si bez dokladu o kúpe nevedia poradiť. 

O tom, či potrebujeme pri reklamácii tovaru bloček, sa Marcela Jedináková rozprávala s odborníkom na predaj Petrom Strculom.

Potrebujeme pri reklamácii tovaru bloček? Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

Keď to zhrnieme, tak Zákon o ochrane spotrebiteľa ani iné právne predpisy neustanovujú aký doklad a v akej podobe má spotrebiteľ predložiť v prípade uplatnenia reklamácie výrobku alebo služby.

Autorka: Marcela Jedináková

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame