Slovenská katolícka charita začala kampaň Nie si na predaj

Slovenská katolícka charita začala kampaň Nie si na predaj

Slovenská katolícka charita začala v tomto roku kampaň s názvom - Nie si na predaj. Ide o pokračovanie prvotnej kampane, zameranej na marginalizované skupiny, ktorá sa venovala prevencii nútenej práce. Prebiehala pod príznačným názvom - nenechaj sa zotročiť . Ako vyplýva už z názvu aktuálnej kampane  – Nie si na predaj, jej cieľom je poukázať  na  sexuálne vykorisťovanie obetí obchodovania s ľuďmi. Viac o tejto kampani sa dozviete v rozhovore Pavla Kalla s Annou Bartošovou z projektu STOP obchodovaniu s ľuďmi.

Slovenská katolícka charita začala kampaň Nie si na predaj Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.


Autor: Pavol Náther

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame